Ahad, 4 Februari 2018

WAJAH SEBENAR PAKATAN HARAPAN YANG DIKETUAI DAP

Wahai rakyat Malaysia, itulah wajah sebenar pembangkang yang diketuai DAP. Bayangkan apa akan terjadi kepada orang Melayu dan agama Islam sekiranya pakatan berkuasa. Nauzubillah..

Kini Penguam DAP Siti kassim sudah berani mengugat JAKIM agar dibubarkan bagi kes² hanya dibawa kpd mahkamah sivil sahaja.
Cukup berani Siti kassim memberitahu kepada media..

Aku nak tanya selaku kerajaan UMNO nie tidakkah terasa tergugat dengan tindakkan Siti Kassim dr penguam DAP itu..
Kini mereka bangga kerana sebelum ini berjuang utk kebebasan beragama..kini hak yg mereka berjuang sudah berjaya kerana apa yg ditentang dan dilawan kini telah berjaya memurtadkan 3 ank mualaf utk kembali ke agama asal...

Adakah orang melayu Islam dr PH kamu gelar diri kamu Islam apabila ada seagama kamu mengeluarkan kata² atau tindakkan yg mengugatkan keharmonian Islam kita..begitu juga dgn UMNO kenapa bab² Islam kamu hanya senyap walaupun yg mengugat keharmonian Islam adalah dtg dr PH sendiri..
Adakah kamu bersama PH utk tidak meletakkan Islam dalam pentadbiran kerajaan..bagi kamu UMNO jika cara Islam akan menyebabkan kamu susah utk bekerja..

Oleh itu, tidak menghairankan apabila Siti Kasim mendesak agar Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dihapuskan secepat mungkin kononnya demi kesejahteraan negara.Siti Kassim sering “memperjuangkan” hak Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender memandangkan tindakan tersebut mampu memperlekehkan kesucian agama Islam yang merupakan agama rasmi Malaysia menurut perlembagaan...

RAKYAT Malaysia harus tahu bahawa peguam pro pembangkang Siti Kasim membawa suara DAP dalam setiap langkah dia. Dan kita tahu betapa DAP amat benci kepada agama Islam dan orang Melayu.
Jadi utk PRU ini x payah kita bersusah payah nak mengundi PH atau UMNO..
Kerana melayu dalam PH duduk sebantal dgn Siti kassim yg memperjuangkan menentang Islam..
Jika UMNO mereka menyokong Islam maka jgn senyap dalam hal² yg membabitkan Islam..
Jgn jd "KHADAM" kpd kapiaq..
Jgn takut hilang undi dr bangsa bukan Islam..

Kita bukan rasict tetapi jika ianya mengugat agama Islam akan kita tentang...selama ini sudah lama kita bersabar dgn karenah pengkhianat agama ini...

SAL NASIR
03 FEB 2018

Tiada ulasan:

Catat Ulasan