Sabtu, 17 November 2012

Wajah sebenar SYIAH! IRAN SEDANG PERANGI KITA !!


imej di atas adalah suatu BUKTI KUKUH bahawa Iran tidak layak digelar sebuah negara Islam atau sebagai penjaga dan pelindung kaum muslimin....malah sebaliknya adalah pengkhianat dan MUSUH kpd mereka!!

HARI INI JUMAAT 24/2/2012 SEORG ULAMA DAN TOKOH PENTING IRAN AHMED JANNATI DLM KHUTBAH JUMAAT HARI INI TELAH MENGARAHKAN AGAR ORG2 SYIAH ARAB SEGERA KE SYRIA BERPERANG BERSAMA2 MEMBANTU REJIM ASSAD...MENENTANG MUSUH2 MEREKA...(MUSLIM SUNNI)

SEKALIGUS SEBAGAI PERISYTIHARAN RESMI PERANG TERHADAP DUNIA ARAB SUNNI DI SELURUH DUNIA..ISYARAT TERSEBUT MENUNJUKKAN PEJUANG2 SYIAH IRAQ DAN LUBNAN AKAN LEBIH RAMAI MEMASUKI SYRIA BAGI MEMPERTAHANKAN SAUDARA SYIAHNYA ASSAD..

ALLAHUAKBAR.. "SEMOGA BUMI SYAM TEMPAT BERSEMADINYA RATUSAN JASAD SAHABAT2 RASULULLAH SAW...AKAN MENJADI KUBUR NGERI KEPADA MEREKA"

Perkembangan di Syria amat mengejutkan dunia islam....Imej 2 buah kapal perang Iran dilihat dgn jelas melalui terusan Suez buat pertama kalinya datang dari Tartus dlm perjalanan pulang ke Tehran...setelah berjaya membawa dan menghantar sejumlah senjata besar yg dikirim khas kepada rejim Syria...sebelum ini didedahkan Iran telah menghantar 15000 tentera revolusinya ke Syria bagi membantu pertahankan rejim zalim syria..sekaligus memerangi pejuang2 sukarelawan ikhwan dan askar pembebasan Syria..

Bukankah selaku 'khalifah' muslimin Ali Khameini di Iran sepatutnya bertindak melindungi nyawa dan kehormatan kaum muslimin?? mengapakah sebaliknya Iran pula bersekongkol dgn rejim nusairi yg zalim menyembelih kau
muslimin yg terdiri dari anak2 kecil..wanita..org tua tanpa kecuali..paling tidak Iran hendaklah mengambil sikap berkecuali.....! tetapi ia tidak berlaku...

sebaliknya Iran telah bertindak begitu jauh dgn turut terlibat sama mempertahankan rejim yg sgt zalim malah seolah2 telah berani mengisytiharkan bahwa permusuhan syiah pada masyarakat islam(sunni) masih wujud..walhal revolusi ini bukanlah revolusi org2 sunni terhadap org syiah cuma kebetulan ia dipelopori manusia yg majoritinya adalah org Islam sunni..

dimanakah rasa simpati dan ikatan persaudaraan kaum syiah pada muslim lain (sunni) disaat mereka dihentam ditekan dibunuh dizalimi sedemikian rupa oleh tentera rejim yg sgt kejam??

gerakan Islam termasuk ikhwan Syria mengecam keras tindakan kepimpinan Iran yg mempamerkan sikap perseteruannya pada kaum muslimin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan